Vše o nákupu

POSTUP OBJEDNÁVKY U HOTOVÝCH (SKLADOVÝCH) VÝROBKŮ

Objednávka na eshopu

Veškeré výrobky můžete objednat přímo v našem e-shopu na webové adrese smartbags.cz. Výrobky dodáváme v rámci celé České republiky i na Slovensko.

Kupující vždy objednává na smartbags.cz

  • výběr zboží –  Na eshopu si vyberete zboží, které Vás zaujalo, po rozkliku se zobrazí podrobné informace Vámi vybraného zboží.
  • zvolte množství/velikost/barvu– Detail zboží obsahuje informace o technických parametrech, materiálu, dostupnosti barev a charakteristiku daného produktu. Po kliknutí na pole „vložit do košíku“ se zboží přemístí do nákupního košíku. V tento okamžik se jedná o nezávaznou objednávku, zboží můžete z košíku opět odebrat.
  • nákupní košík – Do košíku se přesunete po kliknutí na košík v pravém horním rohu obrazovky.
  • obsah nákupního košíku – Zde jsou přehledně zobrazeny všechny položky, které jste do něj dosud vložili. Můžete změnit požadované množství nebo zboží odebrat.
  • způsob doručení a platby – Pod výpisem všech položek se Vám zobrazí volba způsobu dopravy a platby. Zde zvolíte, jak si přejete Vámi objednané zboží doručit, a jak Vám vyhovuje dané zboží uhradit.
  • kontrola údajů v objednávce – Překontrolujte všechny údaje v objednávce. Pokud je vše v pořádku potvrďte, že souhlasíte s obchodními podmínkami a klikněte na pole „objednat“.
  • objednávka dokončena – Tímto je Vaše objednávka dokončena a považována za závaznou objednávku.

Emailová objednávka

Objednávku můžete zaslat e-mailem na:  info@smartbags.cz s uvedením vaší poštovní a fakturační adresy včetně kontaktního telefonu. 

Telefonická objednávka

Objednání je možné po telefonu v pracovních dnech od 8:00 do 20:00 hod.
Volejte +420 776 467 535, +420 732 345 136, +420 603 113 524.

Objednávka v prodejním centru 

Objednávku je možné provést v pracovních dnech přímo v prodejních centrech (sídlo společnosti KM-Publicity, spol. s r.o. viz sekce kontakty na eshopu). V tomto případě doporučujeme kontaktovat předem obchodní oddělení a domluvit si schůzku. Termín schůzky si můžete domluvit i mimo otevírací dobu či o víkendech. 

 

POSTUP ZPRACOVÁNÍ A VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem potvrzení své objednávky. Potvrzení obsahuje Vámi vybrané zboží včetně informací týkající se platebních podmínek. V případě, že jste si vybrali platbu převodem, potvrzení obsahuje potřebné údaje pro zadání platby. Pro online platby, platby kreditní/debetní kartou nebo dobírkou platí obecně platná pravidla. 

Zpracování objednávky

Zboží skladem je připraveno k odeslání z centrálního skladu (pro ČR/SR) v Praze zpravidla do 3 pracovních dnů po obdržení objednávky resp. připsání platby na účet dodavatele. Průměrná doba dodání zboží zákazníkovi je 5-14 pracovních dnů v závislosti na aktuálním stavu skladových zásob případně v závislosti na dodání nového zboží na sklad od výrobce. Pokud zboží není skladem, je objednáno u dodavatele/výrobce. V takovém případě je vyžadována platba zálohy. Termín dodání Vám sdělíme individuálně, v průměru činí cca 14-30 pracovních dnů.

Předání zásilky přepravci

Na vyžádání lze informaci o tom, že zboží bylo předáno přepravci, zaslat emailem nebo SMS. Přepravu zásilek zajišťuje Česká pošta případně vybraná přepravní společnost. Rozvoz zásilek je po celém území ČR a Slovenska.

Osobní převzetí na prodejně/provozovně

Osobní odběr je možný v rámci otevírací doby ukázkového a prodejního centra po předchozí dohodě. Otevírací doba je od 8 do 17h, případně po dohodě i během víkendu. Osobní vyzvednutí zboží je možné i na adrese dodavatele – společnosti KM-Publicity, spol. s.r.o. Platba na prodejně je možná pouze v hotovosti.

 

POSTUP OBJEDNÁVKY U ZAKÁZKOVÝCH VÝROBKŮ

Představa

Zákazník nám e-mailem zašle svou představu. Pro návrh vhodného řešení potřebujeme znát Vaši představu. Pomůže cokoli, nákres, fotografie podobného zboří apod. Poptávky zasílejte e-mailem na info@smartbags.cz, nebo telefonicky na čísle +420 603 113 524.

Návrhy řešení

Obdržené informace prostudujeme a připravíme návrh možného řešení podle Vašich představ. Návrh řešení obsahuje přesnou specifikaci, cenové a platební podmínky, termíny dodání i další informace týkající se individuálního produktu.

Konzultace

Společně se pokusíme nalézt nejvhodnější řešení. Konzultace je možná jak u zákazníka, tak i v naší kanceláři, případně formou online hovoru.

Porovnání a výběr

Připravujeme pro Vás ukázkový showroom, kde si jednotlivé produkty můžete vyzkoušet, porovnat a vybrat si. V případě nutnosti vyzkoušet si některé produkty nás prosím kontaktujte.

Objednávka

Po odsouhlasení a schválení řešení dochází k objednání zboží, vystavení proforma faktury (v případě platby převodem) a úhradě za zboží.

Výroba

Následně jde výrobek do výrobního procesu. Termín dodání je přímo závislý od termínu úhrady za zboží resp. proforma faktury.

Dodání

Přesný termín dodání je upřesněn podle dodání výrobku z výroby do našeho skladu. O průběhu zakázky a termínu dodání budete informováni telefonicky nebo emailem.